شرکت های AG Software و EUROTECH برای ارائه روش های نوین اینترنت اشیا باهم کار میکنند

شرکت AG Software  و شرکت طراحی و ساخت EUROTECH برای یکسان سازی طرح Everyware Software Framework با نرم افزار طراحی شده Cumulocity IoT همکاری میکند.

این یکسان سازی به تمام دروازه ها (Gateways) و تجهیزات فعال بر بستر اینترنت اشیا موقعیتی برای فعالیت با عملکرد بالا کمک میکند. این راه کار ترکیبی با هدف خدمات بهتر به مصرف کنندگان و مشتریان همانند دسترسی امن به ریزه کاری های پیکربندی دستگاه های متصل شده، تشخیص خودکار و مدیریت و همچنین ارزیابی دقیق ارائه شده است .

Giuseppe Surace مدیر عامل شرکت طراحی و توسعه EUROTECH میگوید : ” این شرکت تعهد ما را به یک راه کار مطمئن تقویت میکند . با اضافه کردن اتصال به پلتفرم اینترنت Cumulocity، مشتریان و مصرف کنندگان ما اکنون میتوانند از دامنه وسیع تری از گزینه های ادغام راانتخاب کرده و زمان طلایی خود را با استفاده از یک راه کار مبتنی بر پیکره بندی برای ساخت راهکارهای اینترنت اشیا صنعتی کاهش دهند. علاوه بر این، ما در حال اضافه کردن انعطاف پذیری بیشتر با همگام سازی  شرکت های ارائه دهنده خدمات ابری (IoT Cloud)  اینترنت اشیاء که تمام آنها در چارچوب قدرتمند (ESF) برای رهکارهای باز و Modular IoT باشد، به دست خواهد آورد.”

Brend Gross، جانشین ارشد اینترنت اشیاء و خدمات ابری Software AG ، اضافه کرد: ” از آنجایی که معماری باز و امن پلتفرم IoT Cumulocity، یک اکوسیستم بسیار بزرگ از محصولات و خدمات شخص ثالث بدون هیچ گونه خطر “قفل کردن فروشنده” در دسترس میباشد، بنابراین کسب و کارها میتوانند خدمات IoT را با سرعت خود و با توازن مطلوب بین ریسک و جاه طلبی توسعه و اجرایی کنند. “

ماه قبل، Eurotech با Red Hat و Cloudera همکاری کرد تا یک معماری end to end و متن باز قابل توسعه را در کنار هم قرار دهند. نتیجه از این پلتفرم اجازه دادن به یک سری از شرکت های خاص برای استفاده از یک اکوسیستم مدرن IoT است که مقیاس پذیر، امن و همراه با فن آوری پیشرفته ، بدون قفل کردن فروشنده است.

بر اساس نظر سنجی Vanson Bourne survey که در ابتدای ماه جاری انجام شد، استقرارراه کارهای نوآورانه به عنوان یکی از مهم ترین ابتکارات یکی از چهارشرکت برتر در سال ۲۰۰۰ در نظر گرفته شده است، با این حال، ۹۰ درصد آنها باید در زمان اجرا و توسعه اینترنت اشیاء در سراسر سازمان ها و ادارات خود به دلیل نبود تخصص و مهارت، مواجه شوند.