در سال ۲۰۱۸، هر کس در صنعت IOT بر روی فرصت های صنعت در سال ۲۰۱۹ متمرکز است. چند نفر در پیش بینی ها و انتظارات خود برای روند هایی که در سال ۲۰۱۹ توسعه یافته یا بالغ شده اند، نظراتی داده اند که برخی از آنها را با شما به اشتراک میگذاریم. 

کریس پنروث، رئیس راه حل IOT، AT & T                                                                           کارخانه های هوشمند فرایند تولید را به طور کامل متصل می کنند، زیرا آنها کل زنجیره عرضه را متصل می کنند. رابطه دکتر-بیمار و شیوه سنتی که ما در مورد مراقبت های بهداشتی در نظر می گیریم تبدیل خواهد شد. و اولین پاسخ دهندگان تکنولوژی جدید و قابلیت های نجات را برای محافظت از شهروندان مانند هرگز قبل از آن خواهند داشت. 

راه حل های IoT برای کمک به شرکت ها در دستیابی به اهداف پایداری آنها با حفظ آب، کاهش مصرف انرژی و سوخت و راندن انتشار های کربنی پایین تر خواهد بود.شرکت های بزرگ و شهرهای بیشتری راه حل های IoT را با هدف بهبود محیط زیست و جامعه برای به دست آوردن بیشتر به کار خواهند گرفت. برنامه های کاربردی صنعتی IoT مانند دارایی و راه حل های مدیریت ناوگان، بازده وسیعی را برای بهره وری و کاهش تولید گازهای گلخانه ای در صنایع مختلف مانند تولید، حمل و نقل و تدارکات و انرژی فراهم می کنند.

شرکت های بزرگ و شهرهای بیشتری راه حل های IoT را با هدف بهبود محیط زیست و جامعه برای به دست آوردن بیشتر به کار خواهند گرفت. برنامه های کاربردی صنعتی IoT مانند دارایی و راه حل های مدیریت ناوگان، بازده وسیعی را برای بهره وری و کاهش تولید گازهای گلخانه ای در صنایع مختلف مانند تولید، حمل و نقل و تدارکات و انرژی فراهم می کنند.

پذیرش جهانی از شبکه های کم قدرت در سطح وسیع، نوآوری و استفاده گسترده از دستگاه های IoT را تحریک می کند.

دستگاه های کوچکتر، عمر باتری، سیم کارت های یکپارچه، بهره وری طیفی و هزینه های دستگاه پایین تر با امنیت حامل کلاس، دستگاه های IoT جدید و خدمات را قادر می سازد تا  به عنوان شبکه های باند محدود IoT و LTE-M  به سریع ترین انتخاب برای اتصال IoT در ۲۰۱۹ برای مدل های نوآورانه قیمت گذاری و خدمات به عنوان فن آوری شبکه بالغ شدن ظهور تبدیل شوند.

نیتس بانسال،  مدیر کل مهندسی Infosys:
فن آوری هایی مانند بلوکچین در IoT صنعتی در سال ۲۰۱۹ نیازی فوری نخواهند داشت زیرا سیستم هنوز سیستم های حلقه بسته است و اعتماد ایجاد شده است. با این حال، Cybersecurity در سال ۲۰۱۹ برای امنیت دستگاه، یکپارچگی داده ها، یکپارچگی دستگاه، کنترل دسترسی و مجوز، بیش از حد حریم خصوصی حفظ خواهد شد.

پت Schermerhorn، مدیر عامل Triax فن آوری:
IoT خود را در چرخه حیات پروژه قرار می دهد. سال ۲۰۱۸ برنامه های کاربردی مبتنی بر IoT را در محل کار نگه داشته و در سال جدید، پیمانکاران به جمع آوری اطلاعات خودکار از منابع در محل (کارگران، تجهیزات، ابزار و …) ادامه می دهند. به عنوان راه حل های موجود IoT نوع جدیدی از سنسورها را برای غنی سازی انواع و کمیت داده های جمع آوری شده، سازمان ها استفاده خود را از داده ها برای نظارت و کنترل در زمان واقعی گسترش می دهند. IoT نیز در فرآیندهای ساخت و ساز موجود در سراسر محل کار، در زمینه هایی نظیر کنترل سایت و امنیت، برای دستیابی به دستاوردهای بهره وری، بیشتر خواهد شد. اتخاذ گسترده IoT و محاسبه داده ها، تصویب بیشتر ابزارها و داشبورد های تجزیه و تحلیل اطلاعات بصری را به دست خواهند آورد. 

داده ها نقش فوق العاده حیاتی را ایفا خواهند کرد. بر اساس تحقیقات، ۹۰ درصد از داده های جهان در سال گذشته ایجاد شده است، اما تنها یک درصد از آن به طور موثر استفاده می شود. در سال ۲۰۱۹، شرکت های ساختمانی بیشتر در جمع آوری داده های داخلی، تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری های خود (به عنوان مثال استخدام متخصصان داده، ادغام مجموعه داده های جدید در سیستم عامل های داخلی خود) به منظور به کارگیری داده های بینظمی به شیوه ای به موقع و موثر، سرمایه گذاری می کنند. این کار تلاش های دیجیتالی سازی صنعت را ارتقا می بخشد، فن آوری در حال حرکت به طور قابل توجهی از پیش فرض به عملی در سال جدید.

مرجع: https://www.iotevolutionworld.com