# ۵ شما می توانید از یک نشت کوچک که ممکن است منجر به یک  فاجعه شود، را جلوگیری کنید.

 طبق گفته HomeAdvisor.com، هزینه متوسط برای تعمیر آسیب های آب خانگی در سراسر کشور ۲۴۷۶ دلار است. بله … ارزان نیست!!!

ما می دانیم که یک نشت جزئی می تواند به سرعت به آسیب های ویرانگر تبدیل شود؛ به همین دلیل ما SmartThings را از ابتدا شروع کردیم. در یک خانه هوشمند، می توانید هشدار فوری هر زمانی که آب بیش از حد استفاده می شود تشخیص داده شود و با اطلاع شما از مشکل، شما می توانید این موضوع را حل و یا با یک همسایه یا عضو خانواده برای جلوگیری از هزینه های گزاف بابت تعمیرات تماس گیرید.

آنچه که شما نیاز دارید، حسگر رطوبت است. نحوه کارکرد هم به این صورت است:
به سادگی یک سنسور رطوبت را در ناحیه خانه خود قرار دهید که در معرض نشت یا سیل (مانند یک لوله قدیمی، در زیرزمین یا نزدیک ماشین لباسشویی) قرار گرفته است و به زودی به عنوان آب هشدار فوری در تلفن هوشمند خود دریافت خواهید کرد اگر اتفاق مورد نظر به وقوع پیوست،  یک آژیر یا چراغ هوشمند میتواند این اطلاع رسانی را انجام دهد. همچنین می توانید چراغ ها را برای فلاش یا تغییر رنگ، یا یک آژیر برای صدا، اگر یک نشت شناسایی شود.


# ۶ شما می توانید چیزهای گنگ را با  صحبت کردن با یکدیگر آموزش دهید.

داشتن یک خانه هوشمند مانند اجرای ارکستر است: شما می توانید از هر شیء متصل به لحن خود بازی کنید، اما زیبایی واقعی چیزهای هوشمندانه ای است که همه با هم کار می کنید و یک سمفونی را اجرا می کنید.

با آموزش اشیاء متصل شده ، خانه هوشمند شما می تواند به طور خودکار به روال و تنظیمات شما واکنش نشان دهد. چراغ های قطار برای روشن شدن و پیروی از شما در طول خانه حرکت می کنند، دستگاه قهوه را شروع به استفاده می کنید تا وقتی که از خواب بیدار می شود، دم کردن ترکیب مورد علاقه خود را شروع کنید، شام را در ظرف مورد نظر خود گرم کنید و خیلی چیزهای دیگر. اما آنچه که شما نیاز دارید، چیزی جز داشتن یک حسگر حرکتی نیست.  و اما نحوه کارکرد:
به سادگی حسگر حرکت خود را در راهرو، یک پله یا منطقه دیگری از خانه خود قرار دهید تا زمانی که مردم می آیند و می روند، چراغ ها را روشن می کنند و سپس چراغ ها یا چراغ های هوشمند در دیوار خود را روشن می کنید . برای راحتی بیشتر (و صرفه جویی در هزینه های انرژی)، شما همچنین می توانید چراغ های خود را به طور خودکار پس از سنسور تشخیص  حرکت خاموش شود.


۷#  شما می توانید با خانواده تان در ارتباط نزدیک باشید.

همانطور که از تلفن هوشمند خود برای بررسی با دوستان و پیروان در رسانه های اجتماعی استفاده می کنید، اکنون می توانید از گوشی هوشمند خود به راحتی و بدون نیاز به اعضای خانواده و حیوانات خانگی استفاده کنید. می دانید زمانی که بچه ها هر روز از مدرسه می آیند، زمانی که اتومبیل ها در محل راهپیمایی یا زمانی که حیوانات خانگی به طور غیر منتظره خانه را ترک می کنند. و اما نحوه کارکرد:
از آنجا که تمام گوشی های هوشمند دارای حسگر GPS هستند، می توانید به کمک یک برنامه کاربردی رایگان  هر زمان که اعضای خانواده خود مطلع شوید. زمان ورودآنها را بدانید. برای کودکان و یا حیوانات خانگی که گوشی هوشمند ندارند، به سادگی یک سنسور حضور SmartSense در کوله پشتی، کیف پول، و یا اطراف یقه خود را بگذارید تا بدانید هنگام رفتن و رفتن … و در مورد حیوانات خانگی، اگر آنها یک فرار غیرمنتظره جسورانه را برنامه ریزی کنند!


# ۸ شما می توانید از کودکان خود محافظت کنید حتی اگر شما در آنجا نیستید.

درحالی که دوست دارید آنجا باشید تا هر حرکتی را که فرزندانتان را تماشا کنید، این جایی است که یک خانه هوشمند ایفای نقش میکند.

از آنجا که امنیت خانه در داخل خانه شما نیز گسترش می یابد شما میتوانید از وجود و حضور طریق خانواده های خطرناک و غیر مجاز از خانواده خود محافظت کنید. آنچه شما نیاز دارید یک حسگر  است.A SmartSense Multi sensor

و نحوه کارکرد:
با قرار دادن این سنسور روی درها، پنجره ها، کشوها یا کابینت ها از یک منطقه خارج از محدوده، اگر این چیزها به طور غیر منتظره باز شوند، می توانید یک آگاه سازی فوری دریافت کنید. و اگر شما دارای چراغ هوشمند یا زنگ هشدار هستید، حتی می توانید چراغ های خود را برای فلش زدن یا تغییر رنگ، یا زنگ هشدار خود در هنگام دسترسی به مناطق غیر محدود، انتخاب کنید.



۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *