اینترنت اشیا، یا IoT، اساسا یک هدف واحد برای ایجاد یک دنیای کاملا متصل است که دستگاه ها و افراد می توانند در یک لحظه متوجه شوند. شرکت های فناوری پیشرفته در سراسر جهان به طور پیوسته در حال نوآوری هستند و سعی می کنند با دستگاه بعدی متصل شده بزرگ بعدی سازگاری داشته باشند. در این مقاله، ما برخی از فناوری های باور نکردنی اینترنت اشیا و چگونگی تاثیر آن بر دنیای فناوری را بررسی خواهیم کرد.


۱٫ Amazon Echo:


Echo مدل دستیار هوشمند گل سرسبد آمازون است. این مجموعه بی نظیر و متنوع از ویژگی ها است و می تواند تقریبا در هر قسمت از زندگی شما مورد استفاده قرار گیرد. برای خانه، اکو به عنوان یک مرکز مرکزی عمل می کند. این می تواند ترموستات خود را، سیستم زنگ خطر و دستور غذا را برای شما در قطره یک کلاه کنترل کند.
اگر شما یک ادغام کامل خانه هوشمند دارید، می توانید از Echo به عنوان یک مرکز فرماندهی برای همه محصولات هوشمند خود استفاده کنید. این یک قیمت عالی است و قابلیت آن باعث می شود آن را یکی از بهترین در بازار کند. البته، ادغام خرید آمازون نیز آسیب نمی بیند.


۲٫ Google Home:


به همین شکل به Echo، صفحه اصلی گوگل یک دستیار هوشمند جامع است که توانایی بسیار دارد حتی اگر کمی باشد. همچنین دارای یک قیمت عالی و تقریبا نامحدود است.
با این حال، چه چیزی آن را جدا می کند، صدای گوگل و یکپارچه سازی جستجو است. با توجه به این ادغام تکنولوژی ها، صفحه اصلی گوگل قادر به تحقیق در زمینه موضوعات و ارائه بهترین نتایج به پرسش های شما است. همچنین دارای صدای گوگل است که یکی از قویترین سیستم عامل های نرم افزاری تشخیص صدا در بازار است.


۳٫ Ecobee:

Ecobee یک ترموستات هوشمند را ارائه می دهد که به لطف نوآوری هایی در اینترنت چیزها می تواند خیلی بیشتر از کنترل دما باشد. این برنامه از یک برنامه الکسا آمازون ساخته شده است تا شما بتوانید دمای خود را با صدای خود کنترل کنید، آخرین اخبار را دریافت کنید و سایر قسمتهای خانه هوشمندتان را کنترل کنید.Ecobee همچنین سوئیچ هوشمند را ایجاد می کند که از الکسا استفاده می کند تا شما بتوانید صداهای خود را روشن کنید. در حقیقت، مجموعه ای از فناوری های آنها بر اساس ایده زندگی بدون دست ساخته شده است. این عامل اصلی انگیزشی برای اینترنت اشیاست.

:۴٫ Neurio

Neurio یک دستگاه خانه هوشمند برای کسانی است که مایل به دانستن همه چیز در مورد مصرف انرژی خانه خود تا آخرین جزئیات هستند. آنها از تجزیه و تحلیل انرژی عمیق استفاده می کنند تا دقیقا در کجا و چگونگی استفاده از انرژی خود را تجزیه کنند تا شما بتوانید انرژی تولیدی خود را بهینه کنید.

Neurio از مجموعه داده ها برای دائمی به روز رسانی و ارائه مقادیر دقیق انرژی استفاده می کند. در نهایت، هدف آنها ایجاد یک جهان است که هر کس در کنترل مصرف انرژی، تولید و فروش خود است. بهترین بخش این است که این تجزیه و تحلیل را می توان مشاهده و مدیریت از طریق نرم افزار گوشی های هوشمند خود را.

۵٫ Ring


Ring یک دستگاه پیشرفته و چند منظوره است که دوربین ها و میکروفون ها را به هر زنگ تلفن وارد می کند. در مقابل زنگ های سنتی سنتی، حلقه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته ترین تکنولوژی را برای زنگ زدن درب خود و ایمن کردن درب ورودی شما به شما می دهد. پیشگویی های اخیر آنها در زمینه امنیت آنها باعث شد که آنها در بازی امنیتی خانگی بازی کنند.

Ring از یک برنامه وب بهینه شده بر روی گوشی هوشمند خود برای هماهنگ کردن تمام دستگاه های امنیتی متصل شده خود استفاده می کند و به شما امکان می دهد تا هرجا که هستید، خانه خود را نظارت کنید. این بدان معنی است که شما می توانید خانه خود را با شما در هر کجا که شما بروید و به طور مداوم نظارت بر ایمنی ملک خود را. این نوآوری IoT یک سیگنال باور نکردنی از اینکه فن آوری سریع در حال تکامل است و چگونه زندگی ما را تغییر می دهد.

مرجع : https://www.iotevolutionworld.com