زنگ در محصول شرکت nest (main)



به طور خلاصه: زنگ درب Nest Hello Doorbell محصول شرکت Nest مالک خود را با بتمن به اشتباه گرفت و در نتیجه به موقع ورود درب خانه را بلافاصله قفل کرد. همانطور که توسط B.J May گزارش شد، این ابزار به جای تشخیص صورت او، به اشتباه روی تصویر لباس او فوکوس کرده است و به جای صورت او تصویر صورت بتمن روی لباس او را تشخیص داده است. یک عکس از تصویر احراز هویت گرفته شده است که در آخر این مطلب میتوانید ببینید. آقای May میگوید که او این قسمت خنده دار را پیدا کرده و از این موضوع ناراحت نشده، زیرا او به راحتی با استفاده از Pin خود برای باز کردن قفل استفاده کرده است.

در اوایل امسال شرکت Nest که از زیر مجموعه های Google است، محصول Nest Hello Doorbell را به منظور تکمیل نمونه کارهای خانه هوشمند خود طراحی و روانه بازار کرد. این ابزار ویژگی های بسیار پیشرفته ای را ارائه می دهد. زمانی که یک شخص غریبه به آن نزدیک می شود، درب به صورت خودکار قفل میشود و در این صورت تنها با استفاده از سرویس های صاحب خانه باز میشود. اما برای جلوگیری از ورود افراد غریبه، تشخیص چهره یک راه عالی نیست، زیرا گمراه کردن آن ها هنوز هم ممکن است.

با توضیحی که در قسمت بالا داده شد، بعید است به دلیل اشتباهی که در تشخیص چهره داده شده است، بر روی استراتژی محصولات آینده Nest تاثیر بگذارد. به خصوص با توجه به اینکه چگونه رفتار برنامه ریزی شده است که باعث شود تا Nest Hello Doorbell زمانی که غریبه ای را می بیند درب را قفل کند و آقای May از پروتکل IFTTT  استفاده کند. پتانسیل برای ایجاد این کارهای ناخواسته، ظاهرا برای هر سازنده الکترونیک بسیار مهم است، که در نظر دارد راه حل هایی مانند رفتار پیش فرض محصولات قفل هوشمند خود را در نظر بگیرد.



اشتباه خنده دار از زنگ در نست







منبع: AndroidHeadline