شرکت Starship Technologies، شرکت ساخت ناوگان روبات های مستقل طراحی شده برای عرضه محصولات محلی، امروز اعلام کرد که راه اندازی حملات پیتزا در همکاری با شرکت دومینو Pizza Enterprises (دومینو)، رهبر جهانی در صنعت پیتزا  را شروع کرده است. 

دومینو در حال اجرای پروژه تحت سیستم DRU (واحد رباتیک دومینو) است، ابتکار عمل با استفاده از تکنولوژی های ربات و هواپیماهای بدون سرنشین برای تحویل است. ربات های Starship شروع به ارائه پیتزا در شعاع ۱ مایل در اطراف فروشگاه های دومینو در شهرهای انتخاب شده آلمانی و هلندی را دارند. 

پیتزا شرکت دومینو بزرگترین  نام تجاری پیتزا دومینو در جهان است و هر روز از تعداد بیش از ۲۰۰۰ فروشگاه در سراسر هفت بازار شرکت، صدها هزار بار عرضه می کند. واحد رباتیک دومینو (DRU) پس از تست راه حل های تحویل زمینی و هوایی در سال ۲۰۱۶، این همکاری را نظارت خواهد کرد.

“ما سعی در پیشرفت روزافزون  چشم انداز  Domino  و به طور مداوم بهبود راحتی برای مشتریان را داریم.”  مدیر اجرایی، فن آوری Starship. ”  پیتزا دومینو نه تنها خوشمزه است، بلکه جایگزین کامل این است که در زمان کوتاه  به مشتری برساند و روبات ما بهترین گزینه برای ارائه این است.” 

دون مایج، مدیر عامل و مدیر عامل گروه دومینو، گفت که مشارکت بین شرکت و شرکت های فضایی، گامی مهم در پیاده سازی تحویل پیتزای ربات به واقعیت است. ” ما یک شرکت جهانی هستیم و مشتاق پیشرفت فن آوری نوآورانه در تمام کشورهایی هستیم که ما در آن فعالیت می کنیم. ما بسیار هیجان زده هستیم تا با Starship همکاری کنیم زیرا تحویل به طور منظم توسط ربات یک گام به عملیات تجاری نزدیک تر می شود.

“واحدهای تحویل روباتیک روش های تحویل موجود خود را شامل اتومبیل، اسکوتر و دوچرخه های الکترونیکی را تکمیل می کند، و اطمینان می دهد که مشتریان ما می توانند داغترین و جدیدترین پیتزا را به طور مستقیم به آنها بفرستند، هر کجا که باشند. “ما با برنامه های رشد ما در طی پنج تا ۱۰ سال آینده، ما به سادگی به رانندگان تحویل کافی نخواهیم رسید اگر ما به دنبال طرح هایی مانند این نیستیم که به ناوگان ما اضافه کنیم.” 


Starship اخیرا اعلام کرد ۱۷٫۲ میلیون دلار (۱۶٫۵ میلیارد یورو) در بودجه ، به رهبری مرسدس بنز Vans برای توسعه برنامه های آزمایشی در اروپا و ایالات متحده را تسریع خوتهد بخشید. 

این اعلامیه به دنبال راه اندازی مشارکت بیشتر در ایالات متحده، انگلستان، آلمان، سوئیس و استونی با Postmates، DoorDash، Just Eat، تحویل بسته Hermes، سوئیس پست و Wolt است.

درباره تکنولوژی Starship
فن آوری Starship ساخت یک ناوگان روبات های مستقل طراحی شده برای تحویل کالا به صورت محلی در ۱۵-۳۰ دقیقه در یک شعاع ۲ مایل است. رباتها به طور مستقل رانندگی می کنند، اما توسط انسان کنترل می شوند که هر زمان می توانند کنترل کنند. در ماه ژوئیه ۲۰۱۴ توسط دو اسکایپ بنیانگذار اسبق Ahti Heinla و Janus Friis در فستیوال فستیوال در حال راه اندازی بسته ها، مواد غذایی و غذا است.

مرجع: http://iotworldmagazine.com