هنگامی که صحبت از خانه و مخصوصا تکنولوژی های مورد استفاده در آن که امروزه  قلب بسیاری از آن ها است میشود، تلویزیون  نقش مهمی را در آن ایفا می کند. به طور متوسط، مردم زمان بیشتری را نسبت به فعالیت های دیگر با تلویزیون صرف می کنند . مطمئنا، همه ما نشستن برای تماشای برنامه های برنامه ریزی شده را به نحوی که خانواده ها در دهه های گذشته انجام میدادند، حداقل نه در بیشتر مواقع انجام نمیدهند. 

اگر یک استدلال برای تک رسانه ای که در مرکز یک خانه متصل ساخته شود، تلویزیون هنوز هم به عنوان یک متقاعد کننده بسیار قوی ظاهر می شود؛ زیرا  به وضوح تعادل بین پخش سنتی و خدمات آنلاین تغییر کرده است. این منجر به ترکیب محتوای خطی و تقاضا شده برای استفاده در طیف وسیعی از دستگاهها شده است. در واقع، این باعث ایجاد یک اکوسیستم دستگاه های همکار شده است که رفتار خود را در پاسخ به عادت های کاربر مشاهده شده در خانه ایجاد می کنند – از طریق قدرت AI و Learning Machine. این پتانسیل واقعی IoT است. یک پلتفرم مرکزی به دستگاه اجازه می دهد که با هم کار کند تا بتواند با آن ها در محیط مناسب سازگار باشد. 

IoT اغلب به عنوان یک داستان در مورد ارائه دستگاه های روزمره با اتصال به اینترنت مانند لامپ های هوشمند، ترموستات بی سیم و یخچال های متصل ارائه شده است. بدون فهم از نقطه مورد اعتماد و به خوبی استفاده شده از  داده های جمع آوری شده، مفهوم خانه متصل فقط این است: مجموعه ای از دستگاه های متصل بدون هدف واقعی. اکثر مصرف کنندگان به آنها اهمیت نمی دهند که چگونه خدمات مورد نیاز خود را دریافت می کنند. هنگامی که یک دستیار صوتی مانند الکسا در خانه نصب شد، ذات تعامل به این معنی است که برای کاربر معمولی که خدماتی را که فعال کرده است آشکار نیست. اگر آنها بخواهند که ایستگاه رادیویی مورد علاقه بی بی سی خود را  پخش کنند، احتمالا نمی توانند فکر کنند که آیا از بی بی سی مستقیم یا از طریق یک شخص ثالث با یک مدل تجاری متفاوت است. نکته مهم این است که برای اکثر مصرف کنندگان مهم نیست. آنها به دنبال راه هایی برای کمک به خودشان برای رسیدن به اهدافشان هستند و از IoT و خانه های متصل به آن بیشتر استفاده کنند، به طوری که با تجربیات خود به یاد می آورند. مصرف کنندگان بیشتر احتمال دارد که این کمک را از طرف  فردی که می داند و اعتماد می کند، کسی که با آنها رابطه داشته باشد، بگیرند. غول های فن آوری ایالات متحده مانند گوگل مدتهاست این را شناخته اند. آنها در حال حاضر برای گسترش رابطه فعلی خود با مصرف کنندگان در حال تلاش هستند. هر چه تعامل بیشتر ، داده های قابل استفاده بیشتر .  آشنایی بیشتر، اعتماد بیشتر. 

این جایی است که تلویزیون مزیت دارد. این بخش بیش از نیم قرن بخشی از خانه های ما بوده و در حالی که یک مصرف کننده می تواند یک دقیقه یا کمتر در یک روز با یک سیستم گرمای هوشمند صرف تعامل کند، مصرف کنندگان ساعت های زیادی را با استفاده از تلویزیون و خدمات مرتبط با آن صرف می کنند.  به راستی پلتفرم ما (YouView) خانه های متصل را قادر می سازد تا بیش از توانایی جمع آوری داده ها و درک رفتار  رفتار کنند. اکوسیستم نیز باید بر پایه نام تجاری باشد. مشارکت مجازی و قابلیت همکاری بین دستگاهها برای مشتریان اهمیت دارد . در حالیکه ما با نسخه جدید API Alexa Video Skill API کار می کنیم تا ببینیم که چگونه دستیارهای موسیقی در خانه می توانند با دستگاه های ما کار کنند تا به راحتی برای محتوا ویدئویی مبتنی بر صدا استفاده شوند، درواقع با این انتظار برای نیاز به ادغام با سایر دستیارهای صوتی این کار را انجام میدهیم. 

دستیابی به این چالش ها و در کنار چیزهای دیگر، به معنی نگاهی به چگونگی کارکرد  روتر های broadband با همدیگر است. در نهایت، تحلیلگران برآورد کرده اند که بازار خانه های هوشمند تا سال ۲۰۲۰ به بیش از ۵۳ میلیارد دلار برسد که به طور گسترده ای در مقیاس کل اقتصاد خلاقیت انگلستان امروزه مقایسه می شود. در این زمینه به این موضوع توجه کنید که Accenture بازار جهانی IoT را در سال ۲۰۲۴ با ارزش ۴۳۰۰ میلیارد دلار ارزیابی می کند و شما شروع به درک مقیاس این فرصت می کنید و به همین دلیل بسیاری از آنها به شدت سرمایه گذاری می کنند. کسانی که در صنعت تلویزیون و رادیو پخش می شوند، عاقلانه به دنبال آن هستند.