ما در یک روز و زمانی زندگی می کنیم که همه چیز به نظر می رسد هوشمندانه است. ما خانه های هوشمند، شرکت های هوشمند و حتی شهرهای هوشمند داریم!  با تمام این اوصاف، واقعا زندگی در یک شهر یکپارچه هوشمند، چگونه است؟ بیایید  چشمانمان  را ببندیم و تصور کنیم …

این ساعت ۶:۰۰ صبح است. شما به یک زنگ هشدار می روید که یک فلوت ملایم با صدای آبشار محیط را نشان می دهد. روشنایی اتاق خواب خود را به سطح نرم و ملایم روشن می کند. آن را در شدت، هر چند کمی، هر ۱۵ ثانیه افزایش می یابد. چشمان خود را با یک لبخند روی صورت خود باز می کنید. امروز یک تعطیلات است و شما با خانواده Gan Kadursal می روید! گان کادورسال، یا پارک GK، پروژه پیشروترین شهر شهر است. این طراحی شده است از آغاز به پایان برسد با شما، ساکنان، در ذهن. هر گام از آن است که دقیقا برنامه ریزی شده است تا تجربیات شما را آرام و سرگرم کننده داشته باشد.

شما از تخت خارج می شوید و به آشپزخانه می روید، جایی که روشنایی ملایم قبل از مراحل شما پیش می رود و راه را روشن می کند. پس از ورود به آشپزخانه، شما به وسیله بوی قهوه تازه که برای ورود شما تنظیم شده است، رو به رو میشوید! آب و هوای امروز گرم و آفتابی است، مناسب برای تعطیلات در فضای باز با خانواده شما. بررسی سریع با سیستم روشنایی خیابانی هوشمند (که به طور کلی خیلی بیشتر از نور ارائه می دهد) یک شاخص کیفیت مطلوب هوا را نشان می دهد. وقت آن است که برنامه سفر خود را برنامه ریزی کنید.

همانطور که شما قهوه تازه مینوشید، یک پیام متنی ساده به (GK Park Intelligent Gateway GPIG) ارسال میکنید تا یک مکان پیک نیک را در یک منطقه آرام و خصوصی از ساعت ۹:۰۰ تا ۵:۰۰ بعد از ظهر رزرو کنید. برای یک خانواده از هفت نفر، و شما می خواهید به مینی ون خود را وارد کنید. GPIG به پیام نوشتاری شما با تایید و پیوند GPS به محل پیک نیک پاسخ می دهد که به سه خانواده ی پسرعمویشان که به شما ملحق می شوند، ارسال می کنید. شما همچنین یک پارکینگ پارکینگ را از پارکینگ زیرزمینی با نام تجاری جدید GK پارک، همراه با زمان خروج بهینه از ساعت ۸:۳۳ صبح دریافت خواهید کرد، به طوری که ورود شما به گاراژ پارکینگ از دیگر مهمانان رزرو شده است، و حصول اطمینان از ورود صاف بدون احتقان در ارتباط با چند نفر در تلاش برای ورود به پارکینگ در همان زمان.

شما قبل از پارک GK “هوشمندانه” به یاد می آورید که به آنچه در “روزهای قدیم” بود، به یاد آورید. شما و عموزاده های خود یک ساعت در حال گذر از طریق پارک، تلاش می کنید تا یکدیگر را پیدا کنید. شما تلفن خود را برای تماس با پسر عموی خود انتخاب کرده اید. “شما کجا هستید؟” می خواهی بپرس “من نزدیک ساختمان های بلند هستم”، پسر عموی خود می گوید. تو اطراف نگاه کن شما در یک شهر بزرگ شهری هستید. ساختمان های بلند در همه جا وجود دارد! “ام، که ساختمان های بلند؟”، می خواهی بپرس “کسانی که در نزدیکی خیابان هستند”، پسر عموی خود را پاسخ می دهد، و اکنون از دست رفته است. “آه،” شما به خودتان فکر می کنید. “من خیلی خوشحالم که اکنون در دوران مدرن زندگی می کنیم.”

نزدیک شدن به زمان برای ترک است و به نظر نمی رسد زمان کافی برای خوردن صبحانه وجود داشته باشد. “نگران نباشید”، شما به خودتان فکر می کنید. “ما فقط از کافی شاپ هوشمند پارک برای صبحانه استفاده میکنیم!” هر کس به گاراژ میرود. دوربین هوشمند منیفی شما خانواده شما را تشخیص می دهد و همه درها را باز می کند – چیز خوبی است، زیرا دستان شما پر است! پس از اینکه همه کمربند ایمنی خود را به هم زدند، شما به ماجراجویی خود می روید!

پارک GK GPS خود را با آخرین اطلاعات ترافیکی و سریعترین مسیر به پارکینگ به روز می کند و در هیچ وقت به آنجا نمی رسد. پس از ورود به پارکینگ، یک دوربین هوشمند اسکن شماره پلاک شما را نشان می دهد و شماره نقطه خود را بر روی مانیتور بزرگ نمایش می دهد. حرکت چراغ های LED به شما مستقیم به نقطه شما هدایت می کند. هنگامی که وسیله نقلیه شما پارک شده است، یک متن از گاراژ با زمان خروج از ساعت ۴:۵۱ صبح دریافت خواهید کرد. این به این معنی است که شما شروع به عقب رفتن به پارک در ساعت ۴:۵۱ صبح می کنید. به منظور ضرب و شتم ترافیک در پایان روز خروج از گاراژ.

با توجه به محبوبیت پارک، هر چند آن را به سختی ۹:۰۰ صبح در صبح است، آن باور نکردنی شلوغ است! خوشبختانه، نقطه شما رزرو شده است، و سه کافی شاپ جدید برای انتخاب وجود دارد. اول کار های مهم. شما پیام GK پارک درخواست راهنمایی به نقطه رزرو خود را. دستورالعملها بلافاصله ظاهر می شوند شما با اطمینان آن را دنبال می کنید، در حالی که خانواده خود را درگیر می دانید، هرچند شما کمی گیج می شوید. پارک بسیار شلوغ است، چگونه در زمین شما یک مکان آرام آرام پیدا خواهید کرد؟ ظرف چند دقیقه شما می روید شما نگاه می کنید، و آنچه می بینید نفس خود را دور می کند!

تمام اطراف شما جمعیت مردم است، بازی گرفتن، والیبال، و حتی بسکتبال (نمی خواهم چطور)! با این حال، به طرف یک طرف، چهار بالغ، بالغ، درختان وحشی با شکوه، احاطه شده توسط یک چمنزار از چمن سبز نرم است. صحنه به نظر می رسد مثل آن است که مستقیما از یک افسانه انگلیسی انگلیسی قدیمی! در میان چهار درخت، یک منطقه خصوصی کوچک است که فقط برای شما محفوظ است!

بعد، شما توجه خود را بر روی معده شما رشد می دهید. آه بله صبحانه! زندگی در اینجا به مراتب راحت است، زیرا شما واقعا نمی خواهید از طریق آن باغ وحش حرکت کنید و فقط برای خوردن چیزی بخورید. سپس، به یاد داشته باشید که این پارک GK، پارک هوشمند نام تجاری جدید شهر است. شما فقط مواد غذایی را برایتان می آورید! پیام متنی سریع به پارک و غذای شما در راه است!  سریعتر از راه رفتن و برگشت!

بچه ها پتو پیک نیک را تنظیم می کنند و ظرف چند دقیقه غذای خوشمزه می رسد. مدت کوتاهی پس از صبحانه، پسرعموها شما با ۱۰ بچه می رسند! به عنوان دوست داشتنی به عنوان بهشت شما ممکن است، بچه ها نیاز به اجرا و اطراف آن سوختن. بچه ها می خواهند به نوسان بروند. مشکل این است که کل پارک پر از بچه ها است، و آنها همه دوست دارند نوسانات. شما یک پیام سریع به پارک GK ارسال می کنید: “چند نوسان آزاد است؟” پارک پاسخ می دهد: “دوربین هوشمند در اینجا، در مجموع ۱۶ پارک وجود دارد. ۱۲ نفر از آنها اشغال شده اند. چهار نوسان آزاد ۶۰ متر به سمت راست شما وجود دارد. “

همه سر به زمین بازی میروند بعضی از بچه ها در حال چرخش هستند، بعضی از میله ها می میرند، و بقیه از آنها با تست بازی را از بین می برند. بعد از چند ساعت، همه خسته و گرسنه هستند، بنابراین شما برای ناهار به نوار قهوه می روید. همانطور که در حال راه رفتن هستید، از سیری می خواهم که یک پیام متنی به پارک گک بفرستد: “کدام کافی شاپ کوتاه ترین خط را دارد؟” پارک پاسخ می دهد: “Aroma Cafe  منتظر است، با دو نفر منتظرآن سوی خط.”

پس از یک ناهار خوشمزه، همه به سمت کارناوال پارک می روند؛ کجا، با وجود جمعیت، همه زمان خوبی دارند. با تشکر از تکنولوژی مدرن، شما توانستید همه چیزهایی را که در مورد کارناوال وجود دارد تشدید کنید، با شماره یک شماره که خطوط طولانی است. شما فقط تمام کوتاهترین خطوط را پیدا کردید و پارک به شما هشدار داد وقتی که خطوط برای سواری مطلوب تر شد.

این ۴:۴۵ بعد از ظهر است هر کس به سایت پیک نیک کمک می کند و به خوبی می گوید. دقیقا در ۴:۵۱ بعد از ظهر، شما همه را به پارکینگ برای خانه لذت بخش سفر بازگشت.

در نهایت، در حالی که داستان فوق یک داستان داستان است، امکان ندارد. ما خیلی عادت داریم که با سرخوردگی زندگی کنیم که سخت است اعتقاد داشته باشیم که می توانیم هر راه دیگری زندگی کنیم! با تکنولوژی که در حال حاضر امروز در دسترس است، صحنه ای که در این مقاله تصور می شود می تواند واقعیت شما تبدیل شود. دولت ها و شرکت های تجاری در سراسر جهان این امکان را به رسمیت می شناسند و همانطور که ما صحبت می کنند، آن را اجرا می کنیم.

سوال من برای شما این است:  فناوری چگونه می تواند زندگی شما را بدون محدودیت و سرگرم کننده کند؟

مرجع: https://www.youtube.com