گوشی شما هوشمند است بچه های شما هوشمند هستند. پس خانه شما نیز باید هوشمند باشد. در ادامه به معرفی چند راهکار برای هوشکند شدن خانه شما اشاره میکنیم. 

۱ – شما می توانید قفل در را با ذهن خود باز و بسته کنید.                                       

ما فکر می کنیم که درها باید بیش از بیش از یک  لولاهای فلزی  باشند. در یک خانه هوشمند، هنگامیکه شما خانه را ترک می کنید، درب خود را به طور قفل می کند و وقتی به خانه نزدیک میشوید باز می شود. (به راحتی می توانید کلیدهای خود را در جایی قرار دهید ). شما همچنین هیچ وقت نباید برای ارائه دهندگان خدمات صبر کنید، کلیدها را در زیر تشک نگه دارید یا قطعات همسایه خود را تحویل دهید، زیرا می توانید با یک ضربه ساده از یک دکمه در برنامه SmartThings رایگان برای iOS یا Android هر کجا که هستید قفل کردن یا باز کردن درب به افراد دیگر اجازه دهید داخل شوند.

۲- میتوانید چراغ های خود را اتومات کنید و از هر جای دلخواه آن ها را خاموش یا روشن کنید. 

چراغ با توجه به اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده، آنها بیش از ۳۰ درصد از مصرف انرژی در خانه را تشکیل می دهند. چراغ های گرماسولار می توانند پول شما را حفظ کنند و به خانه خود بطور اتوماتیک واکنش نشان دهند. شما می توانید چراغ های خود را به آرامی روشن کنید، هنگامی که شما می خواهید از خواب بیدار می شود، هنگامی که شما خانه نیستید  به نظر می رسد روشن است درست مانند زمانی که کسی در خانه است،
زمانی که شما خانه را ترک کنید به طور خودکار خاموش میشود. 

۳- شما می توانید  در صورتحساب انرژی صرفه جویی کنید.

با قرار دادن ترموستات خودکار ، واحد A / C و یا بخاری قابل حمل هنگامی که دور هستید، می توانید نه تنها به  زندگی خود بلکه  به سیاره خود کمک کنید و سبب صرفه جویی در برخی از سبزی های جدی نیز می شوید. شما می توانید یک ترموستات هوشمند یا واحد حرارتی / خنک قابل حمل را تنظیم کنید تا هر زمانی که اتفاقات مختلف رخ می دهد، مانند یک زمانی که خانه را ترک می کنید، به یک سطح خاص تنظیم کنید. و برای اطمینان از اینکه شما همیشه به یک مهد کودک راحت می روید، می توانید دمای خانه خود را از گوشی خود هر زمان که بخواهید مانند زمانی که کار خود را به خانه می برید هر روز را تنظیم کنید.

۴٫ شما می توانید به راحتی و با قیمت مناسب خانه خود را امن نگه دارید. 

با پرداخت یک سیستم امنیتی سنتی که با استفاده از هزینه ماهانه، قراردادهای بسته و هزینه نصب، شما را کور می کند میتوانید با SmartThings ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای محافظت از خانه خود را انتخاب کنید. قفل کردن و باز کردن درب ها از هر کجایی، کنترل و خودکار چراغ های خود را از هر کجا که شما هستند، باعث آژیر خطرناک برای حرکت در صورت حرکت ناخواسته و یا ورود و دریافت هشدار فوری اگر درب و یا ویندوز به طور غیر منتظره باز باشد، میدهد. 

با قرار دادن سنسور SmartSense چند در درب ها و پنجره ها، می توانید هشدار فوری را در صورت باز شدن در هنگام دور یا خواب ببینید. با قرار دادن حسگر MotionSense SmartSense در خانه، می توانید اعلان های فوری را در صورت حرکت در خانه تان دریافت کنید. و با زدن یک زنگ یا یک SmartPower Outlet به سنسور Multi یا Motion، می توانید چراغ ها را روشن کنید یا صدای زنگ هشدار را هر زمان که ورود یا حرکت غیر منتظره رخ می دهد، صدا کنید.

مرجع: https://blog.smartthings.com