یک مطالعه که در نشریه سالانه ۲۰۱۹ نشریه “سالانه تحقیقات گردشگری” منتشر می شود، تاثیرات ماشین های خودران را در گردشگری شهری نشان می دهد. اتومبیل های خودران  تاثیر بزرگی بر جوامع سراسر جهان خواهد داشت. در این موضوع، گزارش می گوید: “در حالی که در خودروهای خودران به اشتراک گذاشته شده به احتمال زیاد به منظور جلوگیری از رفتارهایی مانند روابط آزاد  و یا استعمال مواد مخدر در خودرو ، نظارت می شود و برای جلوگیری از خشونت، چنین نظارت ممکن است به سرعت در حال غلبه، غیرفعال یا حذف شود. خودروهای شخصی خودران  احتمالا از چنین نظارتی ایمن خواهند بود. چنین وسایل شخصی مستقل نیز می تواند به استفاده تجاری تبدیل شود، زیرا این فقط یک جهش کوچک است که تصور می شود که منطقه “قرمز نور” آمستردام در حال حرکت است. ” 

این گزارش بیشتر به تاثیر وسایل نقلیه خودران  در هتل ها، حوادث، رستوران ها و کافه ها می پردازد. حضور شرکت کنندگان در این رویداد ممکن است افزایش یابد زیرا شرکت کنندگان می توانند بدون استفاده از حمل و نقل عمومی، پیدا کردن پارکینگ یا لذت نبردن از یک نوشیدنی الکلی هنگام رانندگی از مسیر لذت ببرند. البته در نهایت، مطالعات به  افزایش بالقوه در مصرف الکل اشاره کرده است. 

در حالی که هتل های امروز به دنبال پیوند حمل و نقل هستند، ماشین های خودران  این ضرورت را کاهش می دهد. این گزارش بر این عقیده است که مکان هتل ها را تحت تاثیر قرار می دهد. بر طبق این مطالعه، تصویب وسیع خودروهای خودران  تا سال ۲۰۴۰ انتظار نمی رود. تا آن زمان، برای برنامه ریزان شهر بسیار قابل توجه است.

 مرجع : https://www.iottechnews.com


۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

Avatar placeholder

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *