بوش نخستین گیرنده مجوز پذیرش مجوز ماشینهای بدون راننده در یک طرح جدید در ویکتوریا استرالیا است.

این مجوز به عنوان بخشی از طرح جدید خودکار رانندگی ویکتوریا (ADS) صادر شد. ADS اجازه می دهد دارنده مجوز برای انجام تست های سیستم های بدون راننده در جاده ها در سراسر دولت است.

بوش به طور خاص می خواست مجوز شروع آزمایش به منظور بهبود ایمنی در خیابان های حومه شهر.

گاوین اسمیت،مدیر بوش استرالیا، گفت:

“بوش رهبر معروف در سیستم های ایمنی خودرو است و مشتاق است این آزمایش را با فن آوری هایی آغاز کند که نشان می دهد چگونه می توان ایمنی جاده ها را افزایش داد و همچنین خطرات جاده های روستایی را کاهش داد.”

در بیانیه ای، دولت ویکتوریا اشاره کرد که رانندگان پنج برابر بیشتر در خیابان های روستایی استرالیا در برابر یک شهرداری کشته می شوند.

تست های آینده اولین تکنولوژی بدون راننده در خیابان های خیابانی با سرعت بالا خواهد بود. طیف گسترده ای از شرایط رانندگی از جمله شرایط آب و هوایی مختلف، تراکم ترافیک و زیرساخت های جاده ای مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

جکینتال آلن، مدیر ویکتوریا، اظهار داشت:

این آزمایشها از آمادگی ویکتوریا برای فن آوری CAV پشتیبانی می کند و دانش به دست آمده، درک بهتر از زیرساخت های مورد نیاز برای دریافت این وسایل نقلیه در جاده ها را به حداکثر برساند.

ویکتوریا در آینده از فناوری جاده سرچشمه می گیرد و این محاکمه یک گام هیجان انگیز به سوی وسایل نقلیه بدون راننده است که در جاده ها قرار دارد. “

بوش برای تست های خود مبلغ ۲٫۳ ملیون دالر دریافت کرده است که تحت کمک ۹ میلیون دلاری آژانس امضا شده و خودروی خودکار (CAV) اعطا شده است. دریافت کنندگان دریافت کننده بیشتر به زودی اعلام خواهند شد.

انتظار می رود نخستین آزمایش ها در اواخر امسال انجام شود. بوش اخیرا در ماه جاری میلادی در CES حضور داشت.