در میان تعداد زیادی گجت ها و محصولات تازه ای که در نمایشگاه CES 2016 در لاس وگاس رونمایی شدند، ربات Buddy با چهره عصبانی و ناراحتی که داشت توجه همگان را به خود جلب کرده بود.

بادی که محصول شرکت رباتیک بلو فراگ است به مجموعه زیادی از حسگرهای مختلف مجهز است، سه چرخ در زیر آن تعبیه شده است و در محل صورت آن یک تبلت قرار گرفته است. این ربات می تواند جای خالی همدم در کنار شما را پر کند، از خانه شما نگهبانی کند و یا هر کار دیگری که به او محول کنید را انجام بدهد.

زمانی که از خانه خارج می شوید، بادی به گشت زنی در نقاط مختلف خانه شما می پردازد و هر گونه حرکت مشکوک را گزارش می کند. این کار از طریق ارتباط بین او و گوشی هوشمند شما انجام می شود.

تبلتی که به عنوان صورت بادی استفاده شده قابلیت تماس تصویری را در اختیار شما قرار می دهد. فرزندان شما هم می توانند با استفاده از همین تبلت با بادی بازی کنند.

اگر نگران هستید کاری را فراموش کنید، آن را به بادی اطلاع دهید. بادی در زمانی که شما تنظیم کرده اید، انجام کارهایتان را یادآوری می کند. شرکت بلو فراگ وعده داده که در آینده نزدیک تجهیزات جانبی بیشتری برای بادی عرضه کند و به کارایی آن بیافزاید.

اوایل سال گذشته میلادی شرکت بلوفراگ ایده ربات بادی را در وب سایت indiegogo مطرح کرد و توانست شش برابر بیشتر از آن چیزی که انتظار داشت سرمایه جمع آوری کند. بادی از اواخر سال ۲۰۱۶ مهمان خانه های ما خواهد بود.