گوگل اولین چیزی است که شما برای جستجو به سراغ آن میروید ، شما اینکار را با کامپیوتر و یا گوشی هوشمند خودتان انجام میدهید.

حالا گوگل میخواهد اینکار را با گوگل هوم (Google Home) انجام دهد ، گوگل هوم مجهز به اسپیکر های فعال شونده با صدا است ،در حال حاضر گوگل هوم و آمازون رقابت شدیدی با هم دارند ، آنها از جهاتی به هم شبیه هستند ، و البته تفاوت های هم باهم دارند !

ما با استفاده از گوگل هوم میتونیم موسیقی پخش کنیم و یا وسایل هوشمند خانه خود را کنترل کنیم ، همچنین میتوانیم لیست خرید خود را چک کرده و همینطور در اینترنت به جستجو بپردازید، بنابراین گوگل هوم کارهای بسیار زیادی میتواند انجام دهد

اگر بخواهیم گوگل هوم و آمازون اکوو را با هم از لحاظ فیزیکی مقایسه کنیم، خب گوگل هوم کوچیکتر است، گوگل هوم انواع مختلفی از پوسته های چوبی و فلزی دارد، بنابراین شما میتوانید رنگ مورد علاقه خودتان را سفارش دهید.

در بالای دستگاه سنسور لمسی قرار دارد که شما توسط کشیدن انگشت دستتان بر روی آن میتوانید صدای خروجی رو کم و زیاد کنید.میکروفن های گوگل هوم قادر هستند صدای شما را از هرگوشه اطاق بشنوند.

شما میتوانید گوگل هوم را با استفاده از صدای Ok Google و یا Hey Google و سپس با استفاده از فرامین صوتی کارهای روزمرتان را انجام دهید

کیفیت و بلندی صدای بسیار خوبی دارد، همچنین شما میتوانید با استفاده از سرور های pandora و spotify درخواست موسیقی مورد علاقه خود را بدهید، همچنین اگر به دنبال قدرت صدای بیشتری هستید میتوانید از قابلیت Chrome Cast Audio استفاده کنید که در اینصورت میتوانید آنرا به یک اسپیکر قدرتمند متصل کنید.

Chrome Cast Audio صدا را به اسپیکر منتقل میکند، همچنین از این قابلیت گوگل هوم میتوانید برای پخش ویدئو نیز استفاده کنید.

شما میتوانید تمام گجت های هوشمند خانه خودتان را نیز کنترل و مدیریت کنید، سیستم های هوشمند روشنایی و امنیتی جزو این وسایلی هستند که شما میتوانید آنها را مدیریت و برنامه ریزی کنید

گوگل هوم مجهز به الگوریتم های جستجوی بسیار قدرتمندی است، درست مثل جستجو هایی که در کامپیوتر توسط گوگل انجام می دهید .