محصول جدید شرکت بزرگ آمازون اکو پلاس هست.

کار کردن با این وسیله بسیار ساده بوده و شما را جذب خواهد کرد . شما میتوانید از این وسیله به عنوان یک هاب هوشمند خانگی استفاده کنید، بنابراین میتوانید وسایل هوشمند خانه خود را با آن کنترل نمایید و همچنین سناریو هایی را تنظیم نمایید که در اینصورت میتوانید کارهایتان را مدیریت و کنترل نمایید

اکو پلاس و اکو دو نسخه تولیدی شرکت آمازون هستند که بسیار شبیه هم هستند، دکمه هایی برای قطع و وصل صدا بر روی آنها تعبیه شده است، علاوه بر این چراغ های آبی رنگی دور تا دور آنها رو پوشانیده است .

طراحان یک جک جدید ۳٫۵ میلی متری برای آن در نظر گرفته اند. بنابراین شما میتوانید آنرا به یک سیستم صوتی خانگی و یا یک آمپلی فایر قدرتمند متصل نمایید

کارکردن با اپلیکیشن الکسا بسیار ساده است ، میتوانید به اینترنت متصل شده و با آن کار کنید، در منوی خانه هوشمند میتوانید وسایل هوشمند را با الکسا مرتبط و آنها را کنترل نمایید. به عنوان مثال لامپ های هوشمند خانه خود را به الکسا مرتبط نمایید.

همچنین میتوانید گروه هایی را برای اتصال چندین وسیله با هم تشکیل نمایید و برای آنها سناریو های مختلفی تنظیم نمایید. مثلا میتوانید به هنگام پخش تلوزیون شدت نور لامپ های اطاق را کم و زیاد کنید.

به همین ترتیب میتوانید سناریو های مختلف را در قسمت های مختلف خانه تنظیم نمایید