سالها طول کشید تا در نهایت به اینجا برسیم – اما در سال ۲۰۱۸، ایمن است که بگوییم خانه هوشمند نهایتا وارد شده است. این اسبابک ها می توانند خانه شما را به یک توپی هوشمند تبدیل کنند، که می تواند ترموستات خود را روشن کند، درهای خود را قفل کرده و موسیقی خود را با فرمان صوتی ساده پخش کند.

راه اندازی خانه های هوشمند خود را می توانید به عنوان پایه ای به عنوان قرار دادن یک سخنران هوشمند در اتاق نشیمن خود، و یا پیچیده به عنوان یک شبکه پیچیده از دستگاه های متصل است. تا چه اندازه در خانه هوشمند خود سرمایه گذاری می کنید، واقعا به شما می رسد، و شما می توانید آن را به راحتی در سطح خود قرار دهید.

اما آب های محصولات خانه های هوشمند که در ده ها دسته دسته قرار می گیرند، می تواند ناامید کننده باشد. و به این دلیل که خانه های هوشمند بر اجزایی که می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، قبل از اینکه سبد خرید خود را با تمام آخرین و بزرگترین ابزارهای هوشمند خانه ذخیره کنید، اطمینان حاصل کنید که آنها با هر دستگاه هوشمند دیگری که قبلا شامل گوشی شما است، قرص و هر سخنران هوشمند که قبلا در اختیار دارید.

برای کمک به شروع سفرهای هوشمندانه خانه خود و یا تکمیل خانه های فن آورانه رویاهای خود، ما لیستی از هشت ابزار را که ما معتقدیم بهترین محصولات خانه های هوشمند است که می توانید خریداری کنید، سرپرستی می کنید.

در اینجا توصیه های ما برای بهترین دستگاه های هوشمند خانه برای به دست آوردن خانه، آپارتمان و یا محل اقامت فعلی خود را به سرعت:

بهترین سخنران هوشمند: آمازون اکو (نسل دوم)
بهترین هاب خانه هوشمند: Wink Hub 2
بهترین لامپهای هوشمند: Philips Hue
بهترین ترموستات هوشمند: Nest Thermostat E
بهترین دوربین امنیتی هوشمند: NetGear Arlo Q
بهترین سوئیچ هوشمند: TP-Link HS200 Smart Wi-Fi Switch Light
بهترین پلاگین هوشمند: Belkin WeMo Insight Smart Plug
بهترین قفل هوشمند: August Smart Lock Pro
بهترین آشکارساز دود سیگنال: Nest Protect

انتخاب بهترین اکوسیستم خانه هوشمند:
قبل از اینکه شما شروع به ساخت خانه های هوشمند خود کنید، می خواهید فکر کنید که اکوسیستم خانه های هوشمند که می خواهید از آن استفاده کنید. تعداد زیادی از آنها وجود دارد، از جمله Apple HomeKit، Google Home / Google Assistant، SmartThings سامسونگ، پلت فرم آمازون الکسا، IFTTT، ZigBee، Z-Wave و بیشتر.

چند تا از را انتخاب کردی؟ ما یک راهنما برای کمک به شما در نظر گرفتن آنچه شما نیاز دارید که خانه های هوشمند خود را با هم قرار دهید، که شما می توانید از اینجا چک کنید.

میخواهید توصیه های خانه هوشمندتر را ببینید؟ راهنمای جامع ما را به دسته های مختلف محصول زیر مراجعه کنید:

بهترین سخنران هوشمند
بهترین روشنایی هوشمند
بهترین دوربین های امنیتی
بهترین ترموستات هوشمند
بهترین جارو برقی
بهترین شاخه ها و سوئیچ های هوشمند
بهترین ماشین قهوه
بهترین قفل هوشمند

در حال حاضر، اجازه دهید ما را به لیست ما از بهترین دستگاه های هوشمند خانه، شروع کنیم: 

بهترین سخنران هوشمند: آمازون اکو (نسل دوم):

نسل دوم بلندگو Echo آمازون در لیست ما برای دلیل خوبی قرار دارد. سخنران اصلی الکسا، آمازون اولین محصول هوشمند برای میلیون ها نفر در سراسر جهان است. این عادت حتی بهتر است.

این با قیمت شلوغ و شیک با پارچه های جدید و متناسب با خانه شما مناسب است. و آمازون همواره به روز رسانی الکسا، به ویژه در حال حاضر که HomePod اپل و صفحه اصلی گوگل به طور مستقیم با خانواده سخنران اکو رقابت می کنند.

Echo با حساب آمازون شما ادغام شده است، پس از آن شما می توانید از آن برای انجام کارهایی نظیر غذا سفارش دهید و، البته، سایر دستگاه های هوشمند خودتان را کنترل کنید – و این علاوه بر لیست فوق العاده مفید برای لیست دستگاه های هوشمند خودتان است. در بالای آن، این طراحی به خوبی طراحی شده و باید به هر خانه ای برسد. 

بهترین لامپ هوشمند: Philips Hue

یک چیز که شما ممکن است بخواهید به زودی به عنوان تصمیم به ساخت خانه خود را به یک خانه هوشمند، لامپ های برق را عوض کنید – چیزی ساده تر از انجام آن با توجه به گزینه های مختلف وجود دارد. از همه آنها، با این حال، ما فکر می کنیم که بهترین لامپ های هوشمند Philips Hue از لامپ های هوشمند است.

اگر فیلیپس لامپ های رنگی را انتخاب کنید، باید فیلیپس پل را که مانند یک لامپ برای چراغ شما است، دریافت کنید. مزیت، با این حال، قابلیت اطمینان و این واقعیت است که سیستم با طیف وسیعی از استانداردهای مختلف و سیستم های کنترل خانه شامل Apple HomeKit، Nest و SmartThings سامسونگ سازگار است.

بهترین ترموستات هوشمند: Nest Thermostat E

وقتی به “ترموستات هوشمند” فکر می کنید، چه فکر می کنید؟ برای اکثر مردم، احتمالا Termostat Learning Nest است.

Nest در میان اولین شرکت هایی بود که برای یادگیری ماشین ها به منظور گرمایش و خنک سازی خانه خود تزریق می کرد و از آن زمان به عنوان بهترین تولید کننده ترموستات هوشمند شناخته شده است. در حال حاضر، با یک ترموستات هوشمند در ترموستات Nest Thermostat، جدید، ارزان تر می شود.

Thermostat Nest ثابت می کند که شما مجبور نیستید برای یک ترموستات هوشمند بخرید. این کار با چند ویژگی غیر ضروری خاتمه می یابد، اما اکثریت آن را حفظ می کند و پول زیادی را صرفه جویی می کند.

شرایط کمی وجود دارد که ترموستات E بهترین انتخاب برای شما نیست. به عنوان مثال، اگر شما یک سیستم گرمایش یا خنک کننده چند مرحله ای بالا پایان دارید، ترموستات یادگیری ممکن است انتخاب خوبی باشد. با این حال، اگر Nest Thermostat E با تنظیمات شما سازگار باشد و شما در مورد فقدان صفحه نمایش Farsight یا کمی با کیفیت پایین تر توجه نکنید، این یک گزینه عالی است. 

بهترین دوربین امنیتی هوشمند: NetGear Arlo Q

امنیت خانه چیز مهمی است که باید در نظر گرفت و یک تن از دوربین های امنیتی متصل وجود دارد. یکی از بهترین ها، NetGear Arlo Q، به دلیل این واقعیت است که آن طراحی خوب و تشخیص حرکت قابل اعتماد است که شروع به ضبط زمانی که آن را تشخیص یک شی در حال حرکت است.

اگر شما دوربین را خریداری کنید، شما نیز یک سرویس ضبط پایه ۷ روزه رایگان رایگان دریافت خواهید کرد، و شما می توانید فیلم های ضبط شده را از طریق برنامه همراهی که به طور عالی طراحی شده است دسترسی پیدا کنید. چند مزیت وجود دارد، اما این شامل این واقعیت است که دستگاه فیلم آفلاین را ذخیره نمی کند و پورت اترنت ندارد – هشدار مزاحم اگر شما یک اتصال Wi-Fi خالص داشته باشید.

بهترین قفل هوشمند: August Smart Lock Pro

خانه هوشمند در حال پیشرفت است، اما هر کس نمی خواهد با سیستم های قدیمی خود به طور کامل از بین ببرد. به عنوان مثال، در حالی که بسیاری از قفل های هوشمند وجود دارد وجود دارد به طور کامل جایگزین قفل قدیمی خود را به نفع یک صفحه کلید یا keyhole جدید، برخی از مردم می خواهند توانایی استفاده از کلید های قدیمی خود را نگه دارید.

با این وجود، در ماه اوت با Smart Smart Lock Pro، که بر روی قلاب گیر موجود شما قرار می گیرد، به شما اجازه می دهد تا زمانی که شما (یا صاحب خانه خود) می خواهید از کلید قدیمی خود استفاده کنید، با استفاده از قفل هوشمندتر .
اما در حالی که آگوست توسط بسیاری به عنوان بهترین سازنده این قفل های هوشمند پیشرفته مورد ستایش قرار گرفته است، August Smart Lock Pro هنوز ارزان نیست: در ۲۲۹ دلار (حدود ۱۷۹ پوند، AU 300 دلار) فقط برای قفل و ۲۷۹ دلار (حدود ۲۱۹ پوند AU $ 380) برای قفل با “اتصال” Wi-Fi آداپتور، August Smart Lock Pro سرمایه گذاری است.

با این حال، برای افرادی که در حال اجاره هستند، با افرادی که ترجیح می دهند با استفاده از یک کلید، یا به سادگی یک دستگاه فوق العاده آسان برای نصب و نسبتا خوب طراحی شده را بفروشند، August Smart Lock Pro یک گزینه عالی است. 

بهترین آشکارساز دود سیگنال: Nest Protect

لانه نه تنها ترموستات هوشمندانه ای را ایجاد می کند بلکه همچنین آلارم های دود را ارائه می دهد که می توانند به بقیه خانه های هوشمند شما متصل شوند. Nest Protect به نظر عالی میرسد و از طریق Wi-Fi و IFTTT از اتصال بسیار خوبی برخوردار است.

Nest Protect به شما هشدار می دهد که آتش سوزی وجود دارد، حتی اگر شما در طرف دیگر جهان هستید. برنامه همراه نیز طراحی شده و آسان برای استفاده است – هرچند امیدواریم هرگز به آن نیاز نداشته باشید.

مرجع: https://www.techradar.com