الکترونیک جهانی (UEI) هفته گذشته رسما خود را جدید جدید ابر مبتنی بر AI پورت برای خانه متصل شده است. نوتو باتلر مرکز متمرکز کامپیوتری است که به وسیله یک دستیار سفارشی داخلی ساخته شده است که فنآوری های AV و IoT را برای پیکربندی هر دو دستگاه میراث و هوشمند در اطراف خانه، به کاربر اجازه می دهد دستگاه های متعددی را صرفا با صدای خود کنترل کند، این شرکت در هفته گذشته اعلام کرد. این نمایشگاه این نمایشگاه در نمایشگاه (Consumer Electronics Show CES) این هفته در لاس وگاس است.

این پلتفرم به عنوان یک دستیار صوتی جایگزین، این پلتفرم را نیز قادر می سازد ارائه دهندگان خدمات، ارائه قابلیت های صوتی برای کشف محتوا و کنترل به خانواده های Pay-TV خود را بدون نیاز به ارتقاء تجهیزات فعلی انجان دهند و راه حل محدود به دستگاه های سرگرمی متصل نیست.

Nevo Butler در حال فراتر از دستگاه سرگرمی و کنترل صدا است که در مجموعه های ویژه کانال همراه با تعدادی از دستگاه های تایید شده شامل سنسورهای ایمنی و امنیتی، کنترل کننده های کنترل انرژی و محصولات نورپردازی IoT ارائه می شود.

 Arsham Hatambeiki می گوید: “با Nevo Butler، ما وعده داده ایم که تجارب یکپارچه را در دستگاه های مختلف در خانه تحویل می دهیم – دستگاه سرگرمی که مصرف کنندگان آن را تقریبا ۵ ساعت در روز صرف می کنند” Universal Electronics Inc. “این راه حل، علامت های تجاری را در خط مقدم تجربه مصرف کننده قرار می دهد و به مشتریان اجازه می دهد بدون استفاده از یک سرویس جهانی، با اطمینان از سازگاری دستگاه و قابلیت همکاری، با محصولات و خدمات ارتباط برقرار کنند.”

این شرکت می گوید که این سیستم ها به عنوان یک میزبان هوشمند مدیریت شده با برچسب سفید با یک دستیار دیجیتال داخلی ساخته شده به مارک های خانگی هوشمند اجازه می دهد تا “به طور موثر و ایمن پایه نصب شده دستگاه خود را مدیریت و تقاضای مصرف کننده رو به افزایش برای قابلیت همکاری با برند دستیار دیجیتال موجود و هاب های خانگی هوشمند از طریق قابلیت همکاری QuickSet به عنوان یک سرویس کند. “

Kuldip Singh Johal، فروش معاون رئیس جمهور – پخش سیگنال برای UEI در مورد پشتیبانی زنده زنده به عنوان بخشی از این سرویس جدید توضیح داد: “در حالی که مرکز پشتیبانی زنده وجود ندارد، جنبه زنده AI از مرکز Nevo Butler دارای هوش به طور مداوم یادگیری و انطباق برای هدایت مشتری از طریق تشخیص و حل مسائل. ارائه دهندگان خدمات همچنین از طریق عقب پایان ابر برای حل و فصل مسائل کار می کنند. “

زمان نشان می دهد اگر سیستم فوق العاده بصیرت دارد که به انسان در همه موارد نیاز نیست، با توجه به کنترل پیشرفته صدا و کمک AI،  به عنوان مثال در برخورد با تمام مسائل بدون نیاز به انسان کارهای خود را انجام میدهد.  

شرکت می گوید که این محصول بسیار ساده طراحی شده است تا تمام مراحل راه اندازی دستگاه های IOT را ساده کند که این کار با فرمان صوت ساده انجام می شود – که به نوبه خود موجب کاهش تماس های سخت، کاهش هزینه های عملیاتی و افزایش درآمد می شود. سینگ جوهال همچنین گفت: “از طریق یکپارچه سازی AI باطری هوشمند، مشتری می تواند مشکلات و مسائل را تشخیص دهد و مشکلات را حل کند و سیستم را از طریق این مسئله حل کند و چگونگی حل آن را حل کند. این بار دیگر رضایت مشتری را افزایش می دهد و هزینه های عملیاتی را نیز کاهش می دهد. ” 

این شرکت همچنین تصور می کند که نوآوری هایی که بر روی پلتفرم خود ساخته می شوند، از جمله پشتیبانی از سفارش محصول زمانی که مشتری یک تبلیغات را در تلویزیون می بیند و یا از خدمات ارائه دهنده سرویس های خود را به اشتراک می گذارد.

این پیشنهاد برای برنامه های کاربردی بخش مسکونی و مهمانداری طراحی شده است، زیرا “آن را در اختیار ارائه خدمات همگرا در زمینه های سرگرمی، ایمنی و امنیت خانه، مدیریت انرژی و غیره” قرار می دهد.

گزارش تحقیقاتی جدید صنعت شرکت Parks Associates از شرکت بین المللی نشان می دهد که تقریبا ۷۵ درصد از مصرف کنندگان که قصد خرید یک دستگاه هوشمند را دارند، به خرید آنها برای کار با محصولات دیگر در خانه اهمیت می دهند. این تقاضا برای قابلیت همکاری قوی تر از وفاداری به برند است، زیرا کمتر از ۶۰ درصد از خریداران خانه هوشمند اهمیت می دهند که خرید آنها در آینده با برند مشابه همان محصولات فعلی خود باشد.

“همانطور که دستگاه های هوشمندانه گسترش می یابند، قابلیت همکاری کلید ایجاد سیستم های واقعی خانه هوشمند است. تصویب مصرف کنندگان محصولات خانگی هوشمند ریاضیات را انتظار می رود که دستگاه ها یکپارچه با هم کار می کنند. براد راسل، مدیر تحقیق، Parks Associates می گوید: مصرف کنندگان در خارج از یک اکوسیستم برند خرید می کنند، بنابراین آنها تقاضای قابلیت همکاری محصول را می دهند.

Nevo Butler پشتیبانی از رابط زبان طبیعی مبتنی بر ابر برای فعال کردن تعاملات مکالمه دستگاه است، اما همچنین به طور خودکار فرمان های صوتی از قبل تعریف شده را اضافه می کند تا اطمینان حاصل شود که رابط کاربری قابل اعتماد به خدمات خانه هوشمند، حتی زمانی که اینترنت پایین است.

مرجع: https://www.iotevolutionworld.com